Petice Haraška

Nějakého moudrého pána na táborské radnici napadlo, že udělá dobrou věc pro lid a zakáže příjezd autem an Harašku.  Ten, kdo s těmito moudrými lidmi nesouhlasí, má možnost vyjádřit se na:

http://www.petitionspot.com/petitions/harrachovka/ 

Tady je oficiální text majitele Restaurace Harachovka…………..

Petice za zachovani celorocniho automobiloveho provozu na komunikaci k restauraci Harrachovka v Tabore

Taborska radnice schvalila 17.5.2010 uzavrení komunikace k Harrachovce pro bezny provoz. Od dubna do rijna o sobotach, nedelich a svatcich zcela, ve vsední dny od 16.00 do 19.00 hod. S vyjimkou dopravni obsluhy, zasobovani, majitelu s trvalym bydlistem za znackou, vozidel oznacenych ZTP a Taxi.

Komunikace byla po povodnich nove opravena z penez EU. Protoze je prevazne vyuzivana v letni sezone, je jeji uzavreni v tomto obobi nesmysl!

Na druhem brehu reky je stezka pro pesi, ktera je sjizdna i pro jizdni kola, pres lavku se pak lze dostat k Harrachovce. Pro bezpecnost tech, kteri chteji jet na kolech ci inline bruslich nebo jit pesky, zcela dostacuje omezeni rychlosti vozidel, jak tomu bylo doposud. Za cele roky nedoslo na dane komunikaci k zadne nehode, k zadnemu zraneni. Misto, ktere nabizi radnice k odstaveni aut, je kapacitou pro letni provoz v udoli zcela nedostatecny.

Omezeni automobiloveho provozu v takovem rozsahu bude nutne likvidacni pro kemp a restauraci Harrachovka, kde i vetsina pesich i cyklistu hleda obcerstveni. Pred 12 lety byla Harrachovka ruinou plnou odpadku. NECHCEME TO ZNOVU! Rozhodnuti radnice take silne omezuje v uzivani soukromeho majetku a v provozovani konicku, sportovnich aktivit a rekreace majitele pozemku, lesu, chatare a jejich navstevy, sportovni rybare, horolezce, motorkare, vodaky a jejich pozemni doprovod, seniory, kteri nemaji prukaz ZTP, ani silu dojit pesky (ci penize na taxi).

Radnice zduvodnila sve rozhodnuti udajnym vysledkem ankety na svych internetovych strankach, ale vseobecna verejnost nebyla o hlasovani vubec informovana, nehlede na to, ze vetsina starsich lidi ani pocitac a pripojeni k internetu nema. Je zajimave, ze anketa stale bezi a pritom uz je rozhodnuto. Prozatimni vysledky hlasovani navic ukazuji, ze vetsina hlasujicich jakekoliv omezeni automobiloveho provozu k Harrachovce ODMITA!

NECHCEME, ABY ZASTUPITELE PLACENI Z NASICH DANI OPET ROZHODOVALI O NAS BEZ NAS!!

……………………………………………………………

Pic Slabouch

15 komentářů k článku “Petice Haraška”

  1. Patrik říká:

    Fakt dementi,docela bych věřil že to vymyslelo nějaký zelený pako.

  2. Libor říká:

    Musím říci, že s omezením provozu souhlasím a to z několika důvodů.

    V Táboře není skoro žádné místo, kde by se dalo bez problémů jezdit na kole, jít pěšky, na bruslích, s kočárkem atd. mimo automobilový provoz.

    Argument, že postačuje omezení rychlosti neplatí. Mnoho lidí tam tu rychlost prostě nedodržuje. Chodím tam dost často a to i s kočárkem. Mnohokrát jsem se orosil, když jsem s plně naloženým kočárkem letěl mimo vozovku, protože za mnou se vyřítilo auto a já ho „ohrožoval svou příliš pomalou chůzí“ v jeho agresivní rychlé jízdě.

    Protože silnice má složit i bruslařům tak i ta 30tka je moc. Situace: jedete kolem čističky, směrem do města, silnice se zúžuje na obou stranách je zěď. Vono se to rozjede a naproti se řítí auto. Pro řidiče velmi nepříjemná situace, nějaký kolečkách by mu mohl škaredě zprohybat kryt motoru nedejbože tvrdou helmou prorazit čelní sklo.

    Nevím, kde budu s dětma jezdit na kole. Klidným místem by mohla být třeba tahle silnice. Ale jsme zase u toho. Capart pojede za zatáčkou mimo dosah mé přísné ruky a vyrazí zase auto. Nebo když prostě capart vyrazí třeba ze schůdků od Ježka na silnici.

    Ten druhý břeh může složit pouze těm pěšákům. To je asi jediné s čím bych souhlasil.

    Daší argument, že se nestal ještě žádný úraz je snad ještě chatrnější. To bychom si měli počkat až se něco přihodí a pak se nad tím zamyslet? Dle zkušeností si skutečně myslím, že to tam nebezpečné je a je jen otázkou času, až se tam něco stane.

    Že to bude pro Harrachovku likvidační? Myslím si, že to spíše přiláká více vycházkářů.

    A co se týká našeho koníčku tedy lezení. Že to omezí horolezce. Snad nemyslíte vážně.To bychom mohli jezdit i na Choustník autem.

    Stále laboruju s tím, kdy je bezpečné se tam vydat aniž bych potkal auta. Minulý týden jsem si tam šel zaběhat cca v 19:30 a potkal jsem tam znovu nějakého letce. Nemám v oku radar na měření rychlosti, ale můj odhad je cca 80 – 100 km/h. Můj let do roští se této rychlosti sice příliš nepřiblížil, ale byl také rychlý. Naštěstí.

    Nejsem zatáncem nějakého omezování všelijkými zákazy a příkazy. Ale to by se museli všichni navzájem respektovat. Situace je taková, že spíše všichni respektují auta a řidiči nerespektují ostatní. Navíc město by mělo patřit lidem a ne autům.

    Všechno vychází z mých osobních zkušeností.

    A hurá do bujné diskuse. Očekávám ostrou výměnu názorů:-)

    A pro Patrika: nejsem zelenej, ani jejich příznivcem. S ekologií nebo pseudoekologií, kam si asi mířil, to nemí nic společného.

    Hore zdar

    Libor

  3. Mára říká:

    Podle mého názoru, bude zákaz vadit především přespolním, taborští si tam snadno na kole zajedou. Problém je ten, když někdo přijede třeba s Českých Budějovic a bude si chtít zalézt na Jeleňáku, nebo na bouldrech, musí nechat auto u sauny a jít cca 3km pěšky s plnou polní na zádech, nebo si vzít taxi. Podle mého názoru se na to cca 95% lidí vykašle a pojede jinam. Samozřejmě líp pro nás, budeme mít lezení jen pro sebe, ale celkově bude údolí mrtvé a práce Slabocha a jiných bude k ničemu.
    Já si chodím do údolí zaběhat nebo projet na kole poměrně často, ale nikdy mi to minimum aut co tam jezdí nevadilo. Samozřejmě jsem tam pitomce jedoucí 50km/h a víc taky potkal, to jsou pitomci, ale podle mě by stačilo dát zpomalovací pruhy v kritických místech a občas změřit rychlost. Navíc pokud to zavřou, tak tam auta budou stejně jezdit dál (obsluha, taxi, atd) a ty pitomci co jezdí víc než padesátkou taky. Přestanou tam jezdit jen ty slušnější co respektují dopravní značení.

  4. Patrik říká:

    Tomu rozumím,taky mě serou blbečci v kšiltovce a navoněnou peroxidkou s IQ 20, vedle na sedačce vzdychající obdivem nad zamindrákovaným debilem jedoucím jako hovado.Ale dá se to řešit i jinak a ne hned zákazem, kterej je zadarmo a rychle. Zpomalovací retardéry před každou rizikovou zatáčkou jsou dobrá věc. Ovšem stojí peníze…ende šlus je zadáčo.A co se týče přístupu na lezení,tak do sektoru Kýble mozků se dá parkovat nahoře u garáží a na druhé straně jsem parkoval u poslední vesnice u lesa a byl dole za 20 minut,takže žádný problém.Ovšem další vaše lezecká akce jako letos na jaře( mimochodem hodně dobrá a příjemná) se mi v tomto světle jeví jako pasé.Bohužel si neumím představit to množství lidí parkující všude možně,hlavně uplně jinde.S báglem a cajky jít navečer do hospy a pak směr auto…někam? Či vše tahat s sebou-to chci vidět.Chápu že auta někoho serou,ale na druhým břehu kola jezdila taky a v pohodě.
    Jinak ekopaka fakt nemám rád.Tím nemyslím všechny,myslím tím jejich krystalickou formu zakomplexovanýho jantara s hubou plnou bedárů a šancí předat vlastní genetickou informaci tak do papíru na hajzl…díkybohu.

  5. Bouch Sla říká:

    tady bude možná taky za chvilku dost velkej problém, že lidi jsou lenivý, a tak polovina jich jezdí autem. A ve chvíli, kdy jich polovina nepřijede, tak to tam můžou zavřít a bude z toho krásný klidný údolí s ruinou na konci zarostlý cesty 🙁

  6. Karlos říká:

    Harrachovku mám rád a „likvidační opatření“ bych jí rozhodně nepřál, ale tohle podle mě žádné likvidační opatření není, v tom mi přijde petice zavádějící. Chodíme tam docela často, většinou s dětmi a chceme zkusit i brusle – jestli to celé má nějakou chybu, tak je to vyhýbání se autům. Kdyby tam nejezdila, budeme tam chodit častěji. Co jsem si všiml, je tam většina lidí na kole, bruslích, pěšky, omezení aut by to mohlo naopak zatraktivnit. Možná by byla alternativa to zavřít na kratší dobu (jedno víkendové půldne?) – za to ale úplně a nechat to fakt je bruslařům a kolům.

  7. Touža říká:

    Možná by se taky mohlo na pár dní zkusit vyhnat pár strážníků (když už je platíme) aby aspon svou přítomností popř. radarem tyhle týpky zpomalili a častějším výskytem i zahnali..! :o)
    Přiznávám sem trochu lenivej, ale proto sem se taky nedal na turistiku…!!! :o)

  8. slaboch říká:

    jenže pro ně je bohužel jednodušší zakázat a pak kasírovat všechny, než čekat v koutku za bukem a doufat, že se přiřítí magor.

  9. Michal říká:

    K tomu nejni co dodat ulice budeme pronajímat přivandrovalcum z balkánu aby si mohli udělat před svým pajzlem předzahrádku a českej hospodskej dostane ránu pod pás nějakym zákazem tohle je už vrchol.Co je to na tom městě za lidi ? Nevím čí zájmy hájí ale mám pocit že tak leda zájem vlastní kapsy 🙂 Copak z nich nikdo nebyl v cizině?Tam přeci nikdo nemá potřebu neustále něco takhle zakazovat a pro lezce a turisty jsou tam i vyhrazený parkoviště u nás je to samej zákaz vjezdu na cestě ke skalám a nebo blázní ochranáři s fóglem tak kde to jsme?

  10. Roman říká:

    To michal : čím menší zem, tím větší hnidopišství. Bohužel.

  11. slaboch říká:

    bohužel u Harachovky je to složitější o to, že je část lidí co jezděj rozumně a nejni problém a pár idiotů, co se zbavili mozku s prvnim prdíkem, a podle toho to tam kalej (jo a maj děravý vejfuky, bo co)
    Spíš než zakázat mi příjde lepší retardér (nebo zakázat retardy) – ale to si tady můžeme plkat od rána do večera 🙁

  12. Roman říká:

    Tak já to mám k vám přes 40 km a když si jedu v týdnu na modrák nebo bouldery kolem zalízt, tak na otočku a na čas. Když tam bude zákaz, tak na tankáč je to ještě dobrý, dojet ke garážím a je to pak kousek, ale dolu by to bylo pak pro mě mizerný, vláčet se s cajkem sem a tam, ztráta času šmatláním, míň času na lezení, kór na podzim kdy je dřív tma. Škoda no. Jinak kdykoliv jsem jel např. na modrák, tak se žádný velký procesí pěších, kočárů, pejskařů a inlajnistů nekonaly, myslím teda v týdnu, tak nevim proč ten zákaz. Fakt by podle mě bohatě stačily ty retardéry na omezení rychlosti, občas benga na tytyty a je to. Ale je fakt, že jedna cedule se zákazem vjezdu je levnější, i když je až to poslední krajní řešení.

  13. slaboch říká:

    tak se podepisujte pod petici – teda kdo chcete. Nebo je ještě jedna papírová na krámě.

  14. slaboch říká:

    a dejte to vědět ostatnim…

  15. Sofia říká:

    How often do you shower? Every day Every other day…a bit more often when it
    is hot

Zanechte komentář